Hotel po piotrkowsku
Opublikowano: 26-03-2014
Czy promocja miasta jego turystycznych walorów może iść w parze z biznesem hotelarskim. Hotel Mercure udowadnia że tak. We wnętrzach nowego piętra hotelowego znalazły się piotrkowskie motywy.
Hotelarska marka stawia na globalność, ale nie zapomina o lokalności. Ta idea przyświecała w stworzeniu aranżacji nowych pokoi hotelowych. Do ich wnętrz wprowadzono zdjęcia najpiękniejszych miejsc z Piotrkowa.
Dzięki takiej promocji klienci biznesowi, którzy w większości są gośćmi hotelu stają się też turystami. A gości z innych miast a nawet krajów w Piotrkowie nie brakuje. Jak się okazuje baza hotelowa w mieście ma popyt. Rocznie w hotelu meldowanych jest kilkadziesiąt tysięcy osób.
Nie tylko o poszerzeniu bazy o nowe piętro i wkomponowaniu elementów piotrkowskich, ale i o działalności w mieście z właścicielami hotelu rozmawiał prezydent Krzysztof Chojniak oraz przewodniczący Rady Miasta Marian Błaszczyński. Pokoje znajdują się na 3 piętrze i dzięki jego wykończeniu hotel zyskał 22 nowych pokoi. Teraz hotel pomieścić może 124 osoby.