Krótsze terminy w Referacie Komunikacji UM

Opublikowano: 26-07-2023
komunikacja-1690380445.jpg
Stan zagrożenia epidemicznego został zniesiony wraz z początkiem lipca, to ważna informacja dla kierowców. Zmieniły się terminy na zgłoszenie zakupu, sprzedaży czy rejestrację auta. Ważność stracą też niektóre dokumenty.
30 dni, tyle czasu mamy teraz na zgłoszenie nabycia lub zbycia pojazdu, 30-dniowy termin dotyczy również rejestracji. Za niedotrzymanie terminów grożą kary pieniężne od 200 do 1000 zł - podkreśla Joanna Westrych, kierownik Referatu Komunikacji UM w Piotrkowie Trybunalskim. Wybierając się do urzędu pamiętajmy o zabraniu umowy kupna-sprzedaży, dowodu rejestracyjnego, osobistego oraz tablic rejestracyjnych i tutaj przypominamy, że nie ma obowiązku zmiany nr rejestracyjnych. Zniesienie zagrożenia stanu epidemicznego to również zmiany w dokumentach. Które stracą ważność i po jakim czasie? O tym w dzisiejszym wydaniu Informacji Piotrkowskich.

Do pobrania

<>
×

Nasz serwis internetowy używa plików cookies w celach określonych w Polityce prywatności, a w szczególności w celu dostosowania wyglądu serwisu do indywidualnych preferencji użytkowników (personalizacja). Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza, że zostaną one zapisane i przechowywane w pamięci urządzenia za pośrednictwem którego korzystasz z Internetu i będą używane przez nasz serwis w celach określonych powyżej. Jeżeli nie chcesz żeby pliki cookies były zapisywane w pamięci i używane przez nasz serwis, zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Akceptuję powyższe