Nowe logo - nowa strategia
Opublikowano: 14-03-2018
W ubiegłym roku Piotrków Trybunalski obchodził jubileusz 800 lecia istnienia. Miasto bogatymi tradycjami historycznymi oraz ambicja i możliwościami na przyszłość nie może funkcjonować bez znaku graficznego, który identyfikuje oraz wyróżnia. W środę zaprezentowano nowe logo Piotrkowa – będące połączeniem liter P i T. Nowe logo zastąpi ono stare funkcjonujące od 21 lat. P - jak Piotrków, T - jak Trybunalski połączenie graficzne dwóch liter tworzy nowe logo miasta. A jego powstanie poprzedziło przygotowanie całej strategii promocji miasta na lata 2017 – 2021. Hasło strategii „Wielki plan – wspólna reprezentacja”, powstało na podstawie przeprowadzonych badań czy licznych rozmów z mieszkańcami. Ono ma wyrażać cały plan strategii promocji Piotrków Trybunalski - jako miasta ludzi otwartych i ambitnych miasta dla ludzi chętnych do współpracy. A działania te ma wspierać stworzone logo. Nowy znak miasta miał być: czytelny, prosty, zrozumiały i oryginalny. By spełnić warunki twórcy inspirowali się historią miasta, elementami poprzedniego loga i piotrkowskimi tradycjami haftu krzyżykowego.