Sprawy urzędowe w magistracie od ręki
Opublikowano: 01-07-2021
Od dziś sprawy urzędowe w obu magistratach można załatwić od "ręki". Podczas wizyty obowiązują zasady i limity covidowe. Urzędnicy jednak polecają umawianie się - będzie szybciej.
Urząd Miasta obsługuje wszystkich klientów zgłaszających się do budynków
przy Pasażu K. Rudowskiego 10 oraz ul. Szkolnej 28 – wejście B, w celu skorzystania z usług
świadczonych przez urząd oraz uzyskania niezbędnych informacji dotyczących ich realizacji.
Do budynków Urzędu Miasta można wchodzić po uprzednim poddaniu się
pomiarowi temperatury ciała, dezynfekcji dłoni oraz w założonej w sposób prawidłowy
maseczce tj. zakrywającej nos i usta.
Z uwagi na konieczność zachowania dystansu społecznego
1,5 m liczba osób wchodzących do urzędu jest limitowana. W przypadku dużego natężenia
klientów w budynkach Urzędu Miasta może wystąpić konieczność poczekania na swoją
kolej na zewnątrz budynku.
Urząd miasta zachęca jednak do kontaktu telefonicznego w celu omówienia
sposobu załatwienia sprawy lub ustalenia terminu wizyty - w szczególności w sprawach
najbardziej popularnych, tj. dotyczących rejestracji pojazdów, dowodów osobistych,
meldunków. Termin obsługi na stanowiskach Biura Obsługi Mieszkańców można
zarezerwować także poprzez stronę internetową - www.bom.piotrkow.pl.
Ponadto przypominamy o możliwości załatwienia szeregu spraw za pośrednictwem
platformy e-PUAP. Informacje na temat dostępnych w Urzędzie Miasta e-usług można
znaleźć na stronie internetowej Biura Obsługi Mieszkańców - www.bom.piotrkow.pl.
W przypadku chęci skontaktowania się z urzędem drogą mailową prosimy o kierowanie
korespondencji na adres: e-urzad@piotrkow.pl .
Zasady dotyczące obsługi klientów Urzędu Stanu Cywilnego reguluje odrębny
komunikat Kierownika USC. Informacje z zakresu USC można uzyskać pod numerami tel.
44 732 77 09, 44 732 77 08 , 44 732 77 07.
W pozostałych przypadkach prosimy korzystać z następujących numerów telefonów:
meldunki, nadawanie numerów PESEL: 44 732 77 52, dowody osobiste: 44 732 77 05,
działalność gospodarcza: 44 732 77 02;
Referat Komunikacji: 44 732 18 17, 44 732 76 92;
Referatu Geodezji, Kartografii i Katastru: 44 732 18 14, 44 732 18 07;
Referat Architektury i Budownictwa: 44 732 18 68, 44 732 18 65, 44 732 18 69;
ochrona środowiska: 44 732 18 45, 44 732 18 49, 44 732 18 42;
gospodarka komunalna: 44 732 18 24, sprawy mieszkaniowe: 44 732 18 28;
odpady komunalne: 44 732 18 93;
podatki: 44 732 77 14, 44 732 77 15;
Referat Gospodarki Nieruchomościami: przekształcenie użytkowania wieczystego
we własność: 44 732 30 36, sprzedaż nieruchomości: 44 732 18 52,
dzierżawa: 44 732 18 50, sprzedaż lokali: 44 732 18 53,
opłaty adiacenckie: 44 732 18 04;
pomoc prawna: 44 732 77 81;
Informacja Urzędu Miasta: 44 732 18 00 , 44 732 77 01, INFOLINIA: 800 241 251.
Komunikat opracowany i ogłoszony na podstawie § 21 Rozporządzenia Rady Ministrów
z dnia 6 maja 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów
i zakazów w związku z wystąpieniem epidemii - Dz.U. 2021, poz. 861 z późn. zm.
przy Pasażu K. Rudowskiego 10 oraz ul. Szkolnej 28 – wejście B, w celu skorzystania z usług
świadczonych przez urząd oraz uzyskania niezbędnych informacji dotyczących ich realizacji.
Do budynków Urzędu Miasta można wchodzić po uprzednim poddaniu się
pomiarowi temperatury ciała, dezynfekcji dłoni oraz w założonej w sposób prawidłowy
maseczce tj. zakrywającej nos i usta.
Z uwagi na konieczność zachowania dystansu społecznego
1,5 m liczba osób wchodzących do urzędu jest limitowana. W przypadku dużego natężenia
klientów w budynkach Urzędu Miasta może wystąpić konieczność poczekania na swoją
kolej na zewnątrz budynku.
Urząd miasta zachęca jednak do kontaktu telefonicznego w celu omówienia
sposobu załatwienia sprawy lub ustalenia terminu wizyty - w szczególności w sprawach
najbardziej popularnych, tj. dotyczących rejestracji pojazdów, dowodów osobistych,
meldunków. Termin obsługi na stanowiskach Biura Obsługi Mieszkańców można
zarezerwować także poprzez stronę internetową - www.bom.piotrkow.pl.
Ponadto przypominamy o możliwości załatwienia szeregu spraw za pośrednictwem
platformy e-PUAP. Informacje na temat dostępnych w Urzędzie Miasta e-usług można
znaleźć na stronie internetowej Biura Obsługi Mieszkańców - www.bom.piotrkow.pl.
W przypadku chęci skontaktowania się z urzędem drogą mailową prosimy o kierowanie
korespondencji na adres: e-urzad@piotrkow.pl .
Zasady dotyczące obsługi klientów Urzędu Stanu Cywilnego reguluje odrębny
komunikat Kierownika USC. Informacje z zakresu USC można uzyskać pod numerami tel.
44 732 77 09, 44 732 77 08 , 44 732 77 07.
W pozostałych przypadkach prosimy korzystać z następujących numerów telefonów:
meldunki, nadawanie numerów PESEL: 44 732 77 52, dowody osobiste: 44 732 77 05,
działalność gospodarcza: 44 732 77 02;
Referat Komunikacji: 44 732 18 17, 44 732 76 92;
Referatu Geodezji, Kartografii i Katastru: 44 732 18 14, 44 732 18 07;
Referat Architektury i Budownictwa: 44 732 18 68, 44 732 18 65, 44 732 18 69;
ochrona środowiska: 44 732 18 45, 44 732 18 49, 44 732 18 42;
gospodarka komunalna: 44 732 18 24, sprawy mieszkaniowe: 44 732 18 28;
odpady komunalne: 44 732 18 93;
podatki: 44 732 77 14, 44 732 77 15;
Referat Gospodarki Nieruchomościami: przekształcenie użytkowania wieczystego
we własność: 44 732 30 36, sprzedaż nieruchomości: 44 732 18 52,
dzierżawa: 44 732 18 50, sprzedaż lokali: 44 732 18 53,
opłaty adiacenckie: 44 732 18 04;
pomoc prawna: 44 732 77 81;
Informacja Urzędu Miasta: 44 732 18 00 , 44 732 77 01, INFOLINIA: 800 241 251.
Komunikat opracowany i ogłoszony na podstawie § 21 Rozporządzenia Rady Ministrów
z dnia 6 maja 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów
i zakazów w związku z wystąpieniem epidemii - Dz.U. 2021, poz. 861 z późn. zm.